Velkommen til Forårssæsonen 2024
Tilmelding kan foretages NU.

Medlemmer der har været med i efteråret 2023 vil ca. 21 dec. modtage en gentilmeldings mail, hvor tilmelding til det samme hold som i efteråret er muligt.

Tilmelding fra 1. januar foregår efter først til mølle princippet.

Struer Svømmeklub optager medlemmer hele året, og der er altid mange hold tilbage med ledige pladser.

Struer Svømmeklub har pr 1/1 2024 overtaget handicap svømningen fra Olympia. Holdet svømmer som før torsdag 17.00-18.30. alle tidligere bruger skal tilmelde sig på hjemmesiden www.struer.svommeklub.dk fra 21. december 2023.

Holdplan2024.pdf

Tilmelding foregår her på hjemmesiden. Du er altid velkommen til at komme og prøve om svømning er noget for dig en gang inden du tilmelder dig, check dog altid at der er plads på holdet først.

1. Opret en profil

2. Klik på "Holdtilmelding", herefter

følger du bare vejledningen.

Husk svømning er den eneste sport, man kan dø af ikke at have lært

MVH STRUER SVØMMEKLB

HoldoversigtVi har et alsidigt program for alle aldre – oversigten over alle vores hold kan ses her: Holdplan2022-2023.pdf

TAK til vores sponsorer!